پروتز و ایمپلنت, مقالات تخصصی دندان پزشکی

قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۳ | انواع ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۱

ایمپلنت کره ای چیست؟

قیمت ایمپلنت کره ای به عوامل بسیاری بستگی دارد.امروزه برند های مختلفی در رابطه با ایمپلنت دندان وجود دارد. این برند ها از لحاظ هزینه ، کیفیت ، کشور با یکدیگر اختلاف دارند.برای هر بیمار این انتخاب بسته به شرایط هر نفر می تواند متفاوت  باشد.

ایمپلنت هایی که در کشورمان بیشتر مورد استفاده هستند ، ایمپلنت های کره ای ، اروپایی و آمریکایی هستند. 
زیرا هر کدام شامل چندین شرکت و برند مختلف در زمینه ایمپلنت هستند که همان ها هم از لحاظ قیمت و کیفیت با هم فرق دارند. مثلاً کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای Cmi با کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای DIO تفاوت دارد. از این رو اگر پیش از انجام جراحی از کیفیت و هزینه برند مورد نظر اطلاع داشته باشید ، می تواند بسیار به انتخاب دقیق تر شما کمک کند.

ایمپلنت کره ای در ایران بسیار مورد استقبال پزشکان است. دلیل استقبال گسترده از ایمپلنت های کره ای جنس و کیفیت عالی این نوع ایمپلنت های دندانی می باشد.

ایمپلنت کره ای

 توجه داشته باشید جراحی که عمل را انجام می دهد نیز یکی از موارد مهمی است که انتخاب آن اهمیت دارد. اگر جراح شما تجربه آن چنانی در زمینه ایمپلنت ندارد ، امکان شکست خوردن ایمپلنت بالاتر می رود. از این رو در نظر داشته باشید که حتماً در انتخاب متخصص مانند برند ایمپلنت دقت داشته باشید. تا میزان خطا در ایمپلنت را تا حد امکان کاهش دهید. زیرا ممکن است متخصصان تازه کار تر عمل ایمپلنت را با قیمت های پایین تر انجام دهند. 

در این مقاله میخواهیم در مورد برند های مختلف ایمپلنت کره ای ، قیمت ایمپلنت کره ای ، مزایا و معایب هر کدام از برند های ایمپلنت کره ای مقایسه و گفت و گو کنیم تا انتخاب برایتان آسان تر شود.

قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۳

همانطور که می دانید قیمت ایمپلنت های کره ای به اقتصادی بودن معروف هستند . قیمت ایمپلنت کره ای در جدول زیر به صورت کامل به همراه برند ، قیمت و ضمانت:

برند ایمپلنت کشور سازنده ضمانت قیمت از : کیفیت ساخت
cis کره 10 سال ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان خوب
biotem کره 10سال ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان خوب
charom کره 10سال ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان خوب
CMI کره 10سال ۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان خوب
Dio کره-آمریکا 15سال ۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان خیلی خوب

مزایا و معایب ایمپلنت کره ای

 امروزه برند های متفاوت ساخته کشورهای گوناگون در بازار وجود دارد ، ممکن است برخی افراد در انتخاب آن ها دچار سردرگمی بشوند. برای رهایی از این سردرگمی شما باید به پیش یک متخصص ایمپلنت با تجربه مراجعه کنید ، تا بهترین برند نسبت به بودجه و وضعیت فک شما معرفی کند.

ایمپلنت های کره ای دارای مزایا و معایب هستند اما اصولا برندهای ایمپلنت های کره ای به علت هزینه به صرفه و کیفیت مناسب ، محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده اند.

مزایای ایمپلنت کره ای

قیمت مناسب

قیمت ایمپلنت کره ای به صرفه است و به نسبت ایمپلنت های اروپایی از هزینه کمتری برخوردار است و بسیاری از افراد این ایمپلنت ها را نسبت به بودجه خود انتخاب میکنند.

فراوانی در بازار

این نوع ایمپلنت ها در بازار موجود هستند و اجزای آن به خوبی در دسترس هستند.

معایب ایمپلنت کره ای

ایمپلنت های کره ای کیفیت پایین تری نسبت به برخی ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی دارند. البته برخی از برند های ایمپلنت کره ای کیفیت بسیار بالایی دارند و با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی قابل رقابت هستند.

انواع ایمپلنت کره ای

برند ایمپلنت دندان AnyOne

برند ایمپلنت AnyOne

AnyOne یکی دیگر از برند های ایمپلنت شرکت محبوب Megagen است که در سال 2002 آغاز به کار کرد. هدف آن ها ارائه روش های به روزتر برای دندان پزشکان و بیماران در شاخه های مختلف ایمپلنت دندان و به طور کلی عرصه دندان پزشکی بوده است.

این برند که شامل طراحی ویژه محصولات این شرکت بزرگ است یکی از برند های محبوب ایمپلنت دندان کره ای در سطح جهان است که شامل مزیت های کاشت آسان برای دندان پزشک و زمان بهبودی کوتاه تر برای بیماران است.

همچنین ایمپلنت های AnyOne کاهش فشار بر روی استخوان تاج ، قدرت مقاومت بالا و هماهنگی خوب در برقراری ارتباط بافت ها  آن را به یکی از برند های خوب در این زمینه تبدیل کرده است.

این برند نیز همواره در حال پیشرفت در زمینه ایمپلنت دندان و ارائه محصولات با کیفیت تر و تکنولوژی به روز تر برای راحتی بیماران و دندان پزشکان است.

برند ایمپلنت دندان AnyRidge

برند ایمپلنت دندان AnyRidge

شرکت Megagen در سال 2002 توسط عده ای از جراحان خبره دندان که به دنبال دستیابی به ایمپلنت های بهتری بودند ، آغاز شد. زیرا هدف آن ها ارائه راه حل های بهتر برای بیماران و ادامه روند بهبود محصولات و معرفی روش ها و متد های جدید برای شرایط سخت جراحی بوده است.

با ارائه ایمپلنت های کوتاه و پهن تغییر عظیمی در بازار جهانی ایجاد کردندکه با تحقیقات فراوان در این زمینه ثابت کردند ایمپلنت های کوتاه مؤثر هستند. اکنون بیشتر کمپانی ها از ایمپلنت های کوتاه و پهن نیز در رزومه خود استفاده می کنند.

به عنوان اولین شرکتی که کیت و تکنیک پیوند سینوس داخلی را ارائه کردند ، شناخته می شوند. که در حال حاضر هزاران مدل از آن توسط سایر کمپانی ها نیز وجود دارد.

دو سال پیش اولین محصول که به نظر خودشان بهترین محصول آن ها نیز است به بازار جهانی عرضه شد : برند ایمپلنت دندان AnyRidge .

برند ایمپلنت دندان NeoBiotech

برند ایمپلنت دندان neobiotech

نیوبایوتک یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید و ارائه محصولات ایمپلنت در صنعت دندان پزشکی نوین است. از زمان تاسیس آن که به سال 2000 بر می گردد ، همواره به دنبال راه کار هایی جدید در تک تک مراحل کاشت ایمپلنت دندان حول و محور شعار همیشگیشان هستند. که ساده ، امن و سریع هم برای دندان پزشک و هم برای بیمار است ، بوده اند. امروزه محصولات این شرکت در بیش از 60 کشور جهان مورد استفاده است.

برند ایمپلنت دندان SewonMedix

برند ایملپنت دندان SewonMedix

SewonMedix از برند های مطرح و شناخته شده کره می باشد که در کشور ما نیز محبوبیت دارد. این کمپانی از سال 2000 تأسیس و از سال 2006 فعالیت در زمینه ایمپلنت دندان را آغاز کرده است. و همواره در حال پیشرفت در عرصه دندان پزشکی و اللخصوص ایمپلنت دندان بوده است. کیفیت و قیمت ایمپلنت های کره ای این برند نسبتاً خوب است. مخصوصاً اگر بودجه کافی برای ایمپلنت های بسیار گران قیمت سوییسی و مانند آن ها را ندارید.

ایمپلنت کره ای Dio

ایمپلنت کره ای dio

درسال 2000 شرکت Dio فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرده است. این برند در بازار جهانی جز پرفروش ترین برندها می باشد و محصولات خود را به 60 کشور که از لحاظ صنعتی درجه 2 هستند ارسال می کنند.

اما برای دندان پزشکان از نظر راحتی کار مشکلاتی داشته است که با تولید برند UF این مشکلات و ضعف ها حل شد.  ایمپلنت های کره ای هم کیفیت خوب دارند هم نامناسب در واقع بهترین نوع ایمپلنت کره ای برندی است که از شرکت های معتبر کره ای تولید میشوند.

باز هم برای اطلاعات بیشتر درباره انواع برند ایمپلنت و قیمت آن ها به خصوص قیمت ایمپلنت کره ای Dio می توانید با بهترین متخصص ایمپلنت، دکتر رضا شاکر مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

بهترین نوع ایمپلنت کره ای

بهترین نوغ ایمپلنت کره ای

انتخاب بهترین نوع ایمپلنت کره ای را باید از چندین وجه مختلف بررسی کرد. ممکن است کسی هزینه برایش در اولویت باشد و شخص دیگری کیفیت و چندین و چند ملاک دیگر. که می تواند بسته به انتخاب های هر کس متفاوت باشد. بهترین راه برای تشخیص برند ایمپلنت مناسب ، مشاوره و بحث با متخصص دندان است. متخصص با در نظر گرفتن مهارت های خود و اولویت های شما در بین گزینه های موجود بهترین نوع ایمپلنت را معرفی می کند.

ایا ایمپلنت کره ای خوب است ؟

ایمپلنت های کره ای یکی از محبوب ترین ایمپلنت ها در ایران هستند.به علت اقتصادی بودن این ایمپلنت ها ، طرفداران بیشتری دارند و ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا ایمپلنت کره ای خوب است ؟

ایمپلنت های کره ای دارای انواع برند های مختلفی هستند که هر کدام از این برند ها دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی هستند. اما امروزه ایمپلنت های کره ای درجه یک نیز می توانند با برخی از ایمپلنت های سوئیسی نیز رقابت کنند.

یکی از فاکتورهایی که روی طول عمر و دوام بهترین برند ایمپلنت دندان موثر است، کیفیت مواد و نحوه ساخت ایمپلنت است. که این شرایط فقط در برندهای معروف جهان وجود دارد.

دوام ایمپلنت های کره ای به نسبت نوع برند ، کیفیت و قیمت دارای دوام متفاوتی می باشند. همانطورکه در جدول بالا مشاهده می کنید ،  بیشتر ایمپلنت های کره ای دارای ضمانت هستند.

19 دیدگاه در “قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۳ | انواع ایمپلنت کره ای

  1. فرهاد گفت:

    قیمت ایمپلنت کره ای زیرکونیا هم لطف بفرمایید..ممنونم

  2. با سلام
    ایمپلنت کره ای F&B هم برند شناخته شده است و پیشنهاد میکنم در لیست پیشنهادی شما قرار گیرد.

    با تشکر

    1. drshaker گفت:

      با سلام
      سپاس از توجهتون
      بله حتما لحاظ میشود.

  3. شبنم گفت:

    سلام ممکن هست لطفا قیمت مگاژن رو بفرمایید و ایا شما این ایمپلنت رو میگذارید

    1. drshaker گفت:

      سلام و درود
      بله این نوع ایمپلنت موجود هست.
      قیمت 10 تومان

  4. زیبا گفت:

    سلام من خانم هستم از۲۰ سالگی ۴ دندان فک بالا قسمت جلو رو از دست دادم و بعدش با روکش سر کردم الان۳۸ سالمه میخام ۴ دندان ایمپلنت بزارم آیا مشکل تحلیل لثه و استخوان و این مشکلات هم دنبالش هست؟ و اینکه شما قسطی هم میشه دریافت کنید ممنون

    1. drshaker گفت:

      سلام… وقتتون بخیر
      با دو پایه میشود چهار دندان جلو داشته باشید و با پودر استخوان مشکل تحلیل استخوان حل خواهد شد. لطفا اگر عکس دارید ارسال بفرمایید.
      هزینه ایمپلنت دندان را هم میتوانید 50 درصد ابتدای جراحی و بقیه بصورت 3 ماهه پرداخت بفرمایید.
      موفق باشید.

  5. کبری بابازاده گفت:

    باسلام میخواستم بدانم هر واحد ایمپلنت کره ای اسنو چقدر میباشد در ضمن من نیاز به 8واحد ایمپلنت دارم ممنون

    1. drshaker گفت:

      درود بر شما
      قیمت این نوع ایمپلنت از 8 میلیون تومان هست.برای توضیح جزئیات بیشتر لطفا روز شنبه با کلینیک تماس بگیرید.
      سپاس

  6. قاضی گفت:

    سلام
    وقت بخیر دررابطه با ایمپلنت کوری1 یا همان سیبرمد اطلاعات کافی بدهید وآیا مورد تایید شما است. باسپاس

    1. drshaker گفت:

      با سلام
      ایا منظور شما ایمپلنت cis هست؟

      1. سین گفت:

        Core1 متظورشون بود .چطور نمیشناسید ؟!

        1. drshaker گفت:

          ما فقط برندهای درجه یک و مورد تایید اکثر متخصصین و بیماران را میشناسیم.

    2. drshaker گفت:

      تمامی ایمپلنت های ما با ضمانت هستند و مسئله مهم تخصص و تجربه دکتر شاکر برای بیش از ۱۰۰۰۰ ایمپلنت موفق است.

  7. محمد گفت:

    با سلام وقتی حرف از عمر ایمپلنت میکنیم ایا منظور قسمت بالای ایمپلنت هست یا قسمتی که در ریشه قرار میگیرد هم طول عمر دارد؟

    1. drshaker گفت:

      سلام
      پایه ایمپلنت (فیکسچر) قطعه اصلی کاشت دندان محسوب میشود که با توجه به برند ایمپلنت و ضمانت آنها متفاوت میباشند.ایمپلنت های کره ای، آلمانی و سوئیسی هر کدام دارای طول عمر مشخصی هستند. تخصص و تجربه دندانپزشک جراح و بهداشت فرد پس از جراحی بسیار مهم است و طول عمر ایمپلنت را افزایش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *