پروتز و ایمپلنت, جراحی لثه و دندان, مقالات عمومی دندان پزشکی

لیست ۱۰ تایی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر فوق تخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان‌های شما است.اما برای ایمپلنت دندان مراجعه به  دندانپزشک عمومی  یا متخصص ایمپلنت؟ انتخاب شما کدام است؟
آیا می‌دانستید که چقدر موفقیت این درمان به تبحر متخصص ایمپلنت ارتباظ دارد؟ ایمپلنت دندان یک درمان تقریباً دائمی است بنابراین اگر نزد یک متخصص ایمپلنت باتجربه  انجام نشود ممکن است علاوه بر به خطر انداختن سلامت شما، سبب هدر رفتن هزینه‌ و وقتتان نیز بشود. بنابراین حتماً پیش از انجام این درمان به اندازه کافی درباره تفاوت متخصص ایمپلنت و دندانپزشک عمومی تحقیق کنید و درمان خود را توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران انجام دهید.
جراحی ایمپلنت دندان در تهران می‌تواند جایگزین دندان مصنوعی و یا حتی بریج باشد. در مواقعی که چند دندان از بین برود، امکان گذاشتن بریج دندان وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه ایمپلنت است. اما برای این کار باید به سراغ بهترین مرکز ایمپلنت در تهران بروید.

ایمپلنت دندان چگونه انجام می شود؟

برای کاشت دندان ابتدا متخصص ایمپلنت شرایط لثه و استخوان فک بیمار را بررسی و امکان کاشت ایمپلنت را ارزیابی می‌کند. سپس در شروع روند درمان یک پیچ تیتانیومی را به عنوان پایه (مشابه ریشه دندان) در محل بی‌دندانی داخل فک قرار می‌دهد. بعد از گذشت چند ماه که پایه به صورت کامل با استخوان فک جوش خورد، با قالب گیری از دندان و با استفاده از سمان یا پیچ، پروتز دندان بر روی پایه قرار می‌گیرد. این تنها یک تصویر کلی از روند ایمپلنت دندان بود و در این میان تبحر متخصص ایمپلنت در انجام صحیح درمان حرف اول را می‌زند.

قبل و بعد کاشت دندان توسط متخصص ایمپلنت

بهترین متخصص ایمپلنت

تفاوت متخصص ایمپلنت با دندانپزشک عمومی

جراح ایمپلنت دندان، یک دندانپزشک است که در زمینه ایمپلنت و ایمپلنتولوژی تخصص دارد. این متخصص آموزش با تجربه، تحصیلات بالاتری نسبت به یک دندانپزشک عمومی دارد.  ولی فردی که به عنوان بهترین متخصص ایمپلنت شناخته می‌شود، کسی است که پس از پایان این دوره به دنبال اخذ دوره تخصصی ایمپلنت است. در واقع این دوره هم نیاز به تخصص جداگانه و بیشتری دارد که چهار سال زمان آن طول می‌کشد.

چرا انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در تهران مهم است؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک فرد ممکن است به بهترین متخصص ایمپلنت دندان نیاز داشته باشد. شاید دندانپزشک به آنها بگوید که ایمپلنت های دندانی با ظاهر طبیعی بهترین راه برای جلوگیری از جابجایی دندان ها هستند. دلایل شما برای پرس و جو در مورد جراحی ایمپلنت دندان هر چه باشد، می خواهیم بدانید که  بهترین متخصص ایمپلنت دکتر رضا شاکر و تیم او در کنار شما هستند. امکانات پیشرفته و قیمت ایمپلنت مناسب با تجهیزات و کارکنان مورد نیاز برای رفع مشکلات دندانی شما آماده ارائه خدمات هستند.

  • تعمیر و نجات ایمپلنت دندان

  • جراحی ایمپلنت دندان

  • پیوند استخوان

  • پیوند لثه

  • و سایر موارد…

همه از کارکنان اداری میز پذیرش تا بهترین متخصص ایمپلنت و جراحان دهان و دستیاران ما که بر فرآیندهای جراحی و آرامبخشی نظارت می کنند، 100 درصد به سلامت شما متعهد هستند. از لحظه ای که وارد کلینیک ما می شوید تا زمانی که قرار ملاقات نهایی خود را به پایان می رسانید، ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا  استثنایی ترین مراقبت ممکن را ارائه کنیم. تعهد ما به مراقبت بیمار محور، ما را در بین همکارانمان در بالاترین سطح از رضایت قرار می دهد. ما بی صبرانه منتطریم تا به شما نشان دهیم که چه توانایی هایی داریم.

بهترین متخصص ایمپلنت

زمان مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

دندان های پوسیده و آسیب دیده می تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد، اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.دکتر رضا شاکر بهترین متخصص ایمپلنت اینجاست تا راه حلی طبیعی و مادام العمر برای مشکل شما ارائه دهد. با کمک دکتر رضا شاکر می توانید لبخند، سلامتی و شادی خود را بازیابی کنید.

دکتر رضاشاکر یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت دندان در تهران است. او به دلیل موفقیت فوق‌العاده بالا، ایمنی روش‌هایش و برند ایمپلنت‌هایی که نصب می‌کند مشهور است. چه نیاز به تعویض یک دندان یا همه دندان های خود داشته باشید، ایشان مهارت، تجربه و تخصص دارند تا لبخند شما را برای همیشه اصلاح کنند.

 

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

هنگام پرس و جو در مورد ایمپلنت های دندان، به دنبال  بهترین متخصص ایمپلنت مشهور هستیم. کار با یکی از بهترین پریودنتیست‌های این رشته می‌تواند کار مقدماتی را تا آنجا که می‌تواند بدون استرس کند، و  اطمینان حاصل می‌کنید که کاشت ایمپلنت موفقیت آمیز است. دکتر شاکر یک پریودنتیست برجسته، یک جراح ماهر و بهترین متخصص ایمپلنت دندان است. برای بیش از 20 سال، او ایمپلنت های دندانی با کیفیت را در سراسر منطقه شمال غرب تهران و به خصوص سعادت آباد ارائه می دهد و سابقه اثبات شده ای در بهبود سلامت دندان و رفاه بیماران خود دارند.

بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی مقرون به صرفه

ما معتقدیم که مراقبت از دندان در همه اشکال آن باید در دسترس همه باشد. به هر حال، سلامت دهان و دندان از سلامت کلی جدا نیست. به سادگی مشکلات زیادی وجود دارد که می تواند ناشی از پوسیدگی دندان، از دست دادن دندان و سایر مسائل مشابه.به این دلایل و موارد دیگر، ما در تلاش هستیم تا خدمات بهداشت دهان و دندان مقرون به صرفه و در دسترس را ارائه دهیم.ما می توانیم یا بهترین متخصص ایمپلنت لبخند شما را به شکوه سابق خود بازگردانیم و در عین حال سلامتی و حس اعتماد به نفس شما را نیز بازیابی کنیم.

مراقبت از ایمپلنت

بسیاری بر این باورند که مزایای ایمپلنت های دندانی زیاد است.زمانی که ایمپلنت را در لثه قرار می دهیم، با دندان طبیعی تفاوتی ندارد. ایمپلنت می‌تواند قربانی بسیاری از مشکلات مشابهی شود که برای دندان‌های طبیعی ایجاد می‌شود و می‌تواند اثرات منفی مشابهی بر سلامت دهان شما داشته باشد. مطمئن باشید، بهترین متخصص ایمپلنت اطلاعاتی را که برای مراقبت صحیح از دندان های خود در سال های آینده نیاز دارید در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اهمیت چک آپ و تمیز کردن

در حالی که مراقبت از دهان در خانه برای سلامت دندان ها و لثه ها ضروری است، ما به شدت توصیه می کنیم تمیز کردن و معاینه منظم را انجام دهید. در طول این جلسات، بهترین متخصص ایمپلنت می‌تواند به آن قسمت‌هایی که دسترسی به آن‌ها به سختی ممکن است،رسیدگی کند.

شگفتی های دندانپزشکی دیجیتال را تجربه کنید

همه خاطرات دوران کودکی خود را از اولین ملاقات خود با دندانپزشک دارند و حتی ممکن است هنگام نشستن روی صندلی دندانپزشک ناراحتی را به خاطر بیاورند. با این حال، در این روزگار، گذشته را پشت سر گذاشته‌ایم و رویکردی مدرن و پیشرفته برای دندانپزشکی و مراقبت از بیمار را پذیرفته‌ایم.

عمل دندانپزشکی دیجیتال باعث می شود که ما جدیدترین نرم افزارها و ابزارها را به نفع بیماران و ایمپلنت های آنها ترکیب کنیم – این یک تجربه دندانپزشکی است که با آنچه ممکن است در دوران کودکی به یاد داشته باشید بسیار متفاوت است.
آیا می خواهید دنیای پریودنتیکس را در یک مرکز پیشرفته تجربه کنید؟
از این جهت می توانید از دکتر شاکر بهترین متخصص ایمپلنت در تهران که در زمینه روش های جراحی لثه با هدایت کامپیوتری آموزش دیدند بهره مند شوید.
ما سلامت مداوم بیماران خود را با کمک فناوری پیشرفته تضمین می کنیم. در حالی که برخی ممکن است به پذیرش سنتی راضی باشند، ما ترجیح می دهیم به آینده نگاه کنیم.
موفقیت این روش و راحتی بیمار مهمترین دغدغه ما است.
بهترین متخصص ایمپلنت پیشرفته‌ترین فن‌آوری دیجیتال و تکنیک‌های آزمایش‌شده زمان را برای اطمینان از کیفیت ثابت برای همه جراحی‌هایش ترکیب می‌کند.

روش‌های کاشت دندان دیجیتال

جراحی با روش دیجیتال ممکن است راه آینده باشد، اما همچنین بخشی از عمل بهترین متخصص ایمپلنت دکتر شاکر است. دکتر شاکر یکی از اولین کسانی هستند که طراحی لبخند با هدایت کامپیوتری را در منطقه انجام می دهند.

قیمت ایمپلنت دندان

نوع ایمپلنت شروع قیمت پایه از
سوئیسی اشترومن 25,000,000 تومان
سوئیس 17,000,000 تومان
آلمانی 18,000,000 تومان
آمریکایی 12,000,000 تومان
کره ای 10,000,000 تومان

ماندگاری ایمپلنت ها چقدر است؟

ایمپلنت های اشترومن که ما استفاده می کنیم،تجربه بیش از 40 سال جایگزینی دندان های شما با ایمپلنت های دندانی را دارد.پل های دندانی که توسط ایمپلنت ها پشتیبانی می شوند در 90 درصد موارد بیش از 15 سال دوام می آورند. ما همه نشانه ها را داریم که آنها برای مدت طولانی تری دوام خواهند داشت. اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که با وجود بهترین متخصص ایمپلنت دندان جایگزین آنها تا پایان عمر دوام داشته باشند. 

آیا مراقبت از ایمپلنت ها پس از اتمام درمان مهم است؟

بله! مراقبت از ایمپلنت ها به موفقیت طولانی مدت درمان شما کمک می کند. دندانپزشک یا متخصص ایمپلنت به شما نشان می دهد که چگونه به درستی از ایمپلنت های خود مراقبت کنید. شما باید حداقل سالی یک بار برای قرارهای چک آپ به بهترین متخصص ایمپلنت خود مراجعه کنید.

بررسی لثه بیمار قبل از قرار دادن تاج

قبل از اینکه بهترین متخصص ایمپلنت تهران تاج دندان را روی اباتمنت سوار کند، باید لثه بیمار را بررسی کند. در این زمان بیمار هم باید چندین مرتبه به متخصص فک و صورت مراجعه کند. متخصص با تصاویر رادیولوژی می‌تواند زمان بهبودی و متصل کردن تاج دندان را تشخیص دهد.بعد از این می‌تواند تاج دندان را روی اباتمنت قرار دهد.

البته قبل از آن بررسی لثه بیمار هم لازم است. در صورتی که لثه عفونی دارید، تا زمان بهبودی نباید تاج روی پایه بگذارید.

در مورد تقویت سینوس و پیوند استخوان چطور؟

استخوان ممکن است با موفقیت در فضای سینوسی بالای دندان‌های عقب بالایی شما رشد کند و امکان قرار دادن ایمپلنت‌ها را فراهم کند. استخوان سایر نواحی دهان یا بدن در این نواحی خالی قرار می گیرد و در طی یک دوره زمانی با استخوان جدید جایگزین می شود، بنابراین بستری فراهم می شود که بهترین متخصص ایمپلنت می تواند ایمپلنت ها را در آن ثابت کند. اگر مقدار استخوان کافی باشد، برخی از جراحان ترجیح می دهند ایمپلنت ها را همزمان با عمل پیوند قرار دهند.

اگر ایمپلنت ها به عنوان یک روش ثانویه (بسته به میزان استخوان در حال رشد) قرار بگیرند، می توان آنها را پس از چهار تا نه ماه قرار داد. مانند سایر روش‌های پیوند استخوان، ایمپلنت‌ها را رها می‌کنند تا محکم به استخوان بچسبند. معمولاً یک دوره بهبودی خفیف طولانی با میانگین شش تا نه ماه قبل از نصب پروتز یا تاج و پل انتخاب می شود.

تاثیر متخصص ایمپلنت بر میزان موفقیت ایمپلنت

در کنار مهم بودن نوع برندی که برای ایمپلنت انتخاب میکنید، تخصص و تبحر متخصص ایمپلنت هم می تواند در نتیجه نهایی کاشت دندان بسیار تاثیرگذار باشد. برندهای سوئیسی و المانی به دلیل داشتن متریال بهتر می تواند در موفقیت ایمپلنت تاثیرگذار باشد. اما دلیل اصلی موفقیت کاشت دندان در برخی افراد، تخصص بالا و مهارت زیاد متخصص ایمپلنت است.

سوالات متداول درباره متخصص ایمپلنت دندان

چرا باید ایمپلنت را فقط توسط بهترین متخصص ایمپلنت انجام داد؟

توجه داشته باشید که ایمپلنت دندان یک جراحی فوق العاده مهم است که اگر به خوبی انجام نگیرد عوارضی مانند عفونت و یا پس زدن ایمپلنت بروز کند. بنابراین حتماً در ابتدا به اندازه کافی تحقیق کرده و سپس درمان را شروع کنید.

مدت زمان ایمپلنت دندان چقدر است؟

معمولاً از اولین مرحله ایمپلنت تا رسیدن به نتیجه آخر، بر اساس شرایط و وضعیت دهان و دندان‌های بیمار حدود ۳ تا ۶ ماه زمان میبرد.

برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت دندان چه معیارهایی مهم است؟

متخصص ایمپلنتی که انتخاب می‌کنید حتماً باید تجربه کافی در این زمینه داشته باشد. از بهترین برندهای ایمپلنت استفاده کند. از متدها و تکنولوژی‌های جدید ایمپلنت استفاده کند. تمامی درمان‌های لازم در حوزه ایمپلنت دندان را برای شما ارائه کند.

سخن آخر

شایان ذکر است کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر رضا شاکر، دارای کادری مجرب متشکل از پزشکان متخصص در تمامی زمینه‌های دندانپزشکی است که به ارائه خدمات درمانی و زیبایی دندان اعم از ایمپلنت و اصلاح طرح لبخند می‌پردازد.

16 دیدگاه در “لیست ۱۰ تایی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر فوق تخصص ایمپلنت در تهران

  1. Ziba گفت:

    سلام وقت بخیر..برای ایمپلنت چطور میتونم مشاوره بگیرم؟ممنون

    1. drshaker گفت:

      سلام.. باید وقت چک آپ بگیرید

  2. کیانا گفت:

    سلام وقت بخیر قیمت ایمپلنت سوییسی چند هستش؟ممنون

    1. drshaker گفت:

      سلام و روز بخیر… لطفا جهت اطلاع پیدا کردن از قیمتها با شماره های درج شده در سایت تماس بفرمایید. سپاس

  3. فاطمه گفت:

    سلام… روز بخیر… برای باز سازی استخوان چقدر طول میکشه و هزینش چقدره؟ ایمپلنت آمریکایی هم کار میکنید جناب دکتر؟ مرسی

    1. drshaker گفت:

      سلام و عرض ادب…بله ایمپلنت امریکایی هم ارائه میشود. بازسازی استخوان بسته به میزان تحلیل و موارد دیگر دارد. لطفا جهت آگاهی بیشتر با کلینیک تماس بگیرید تا راهنمایی بشوید. سپاس

      1. فاطمه گفت:

        سلام… سپاس از راهنماییتون

  4. سعید گفت:

    با سلام
    قیمت ایمپلنت کره ای و سوئیسی رو میخواستم.
    میشه راهنمایی بفرمائید.ممنونم

    1. drshaker گفت:

      سلام و احترام
      ایمپلنت کره ای از ۶ میلیون و سوییسی از ۱۰ تومان هستش.موفق باشید

  5. راحله گفت:

    سلام وقت بخیر.
    قیمت روکس زیرکونیا چنده؟ممنون

    1. drshaker گفت:

      سلام
      ۷۰۰۰۰۰۰ تومان

  6. مسعود گفت:

    سلام .وقت بخیر
    قیمت ایمپلنت فک بالا و پایین برای ایمپلنت سوئیسی چقدر هزینه دارد؟ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *