پروتز و ایمپلنت, جراحی لثه و دندان, مقالات تخصصی دندان پزشکی

بهترین نوع ایمپلنت در ایران و دنیا ( + مارک )

بهترین نوع ایمپلنت

برند های متنوعی از ایمپلنت دندان وجود دارد و شاید شما متوجه ارزان قیمت بودن آن ها شده باشید بنابراین باید بدانیدکه انتخاب بهترین نوع ایمپلنت در نتیجه نهایی درمان بسیار تاثیر گذار است.ایمپلنت دندان مورد استفاده توسط دندانپزشک، تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری نتایج عمل خواهد داشت.برند ایمپلنت در قیمت آن نیز تاثیر بسزایی دارد.

فقط ایمپلنت های دندانی به شما این اجازه را می دهند که عملکرد دندان را به طور کامل ، بدون درگیر شدن دندان های مجاور برگردانید.

چه موادی بهتر است؟

متریال ایمپلنت دندان باید از نظر سازگاری و  پایداری مناسب باشند. نباید باعث آلرژی در انسان شوند. آنها باید قدرت و استحکام کافی را داشته باشند. طراحی ایمپلنت باید از لحاظ فیزیکی مناسب باشند.

انواع اصلی مواد در ساخت بهترین نوع ایمپلنت دندان عبارتند از:

 

بهترین برند ایمپلنت

1. تیتانیوم سنتی

 آلیاژهای titanium تا حد زیادی برای ساخت بهترین برند ایمپلنت های دندانی استفاده می شوند که از پلاستیسیته بسیار خوبی برخوردار است ، در حالی که کاملاً بادوام است گرچه تمایل به آسیاب کردن در زمان جراحی دارد. بنابراین ناخالصی های مختلفی به ترکیب ایمپلنت های دندانی اضافه می شود.

خواصtitanium و آلیاژهای آن:

  • از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است.
  • بسیار بادوام و سبک است.
  • آلیاژ آن یک ماده سازگار است.

2. زیرکونیا

این نوع از بهترین برندهای ایمپلنت در اوایل دهه ۱۹۹۰ مورد استفاده کامل قرار گرفت. مواد زیرکونیا به طور موثری در موارد واکنش های آلرژی زا بیمار به تیتانیوم یا درد هنگام کاشت استفاده می شود.
سفید هستند و در زیر تاج دندان قابل مشاهده نیستند و حداکثر شباهت را با دندانهای طبیعی دارند.

بهترین برند ایمپلنت دندان

تا به امروز ، چند شرکت ایمپلنت دندان در دنیا وجود دارند. آنها با کیفیت محصولات خود به عنوان یک تامین کننده  قابل اعتماد شهرت کسب کرده اند.بهترین برندهای ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی دکتر شاکر:

برند ایمپلنت کشور سازنده ضمانت دسته بندی قیمتی کیفیت ساخت
cis کره 10 سال اقتصادی خوب
biotem کره 10سال اقتصادی خوب
charom کره 10سال اقتصادی خوب
CMI کره 10سال اقتصادی خوب
Dio کره-آمریکا 15سال متوسط خیلی خوب
Zimmer آمریکا 10سال متوسط خیلی خوب
Biohorizon آمریکا 15سال متوسط خیلی خوب
neodent سوییس-برزیل 20سال متوسط خیلی خوب
Bego آلمان 20-30سال بالا عالی
Straumann SLA active سوییس مادام العمر بالا عالی

از لحاظ ساختار دارای انواع مختلفی اعم از ایمپلنت فوری ، مینی ایمپلنت ، ایمپلنت دیجیتال و اوردنچر می باشد که هر کدام از این درمان ها برای شرایط مخصوصی استفاده می شود.

ایمپلنت های کره ای

برند ایمپلنت دندان AnyOne

برند ایمپلنت AnyOne

یکی دیگر از بهترین برند های ایمپلنت شرکت محبوب Megagen است که در سال 2002 آغاز به کار کرد. هدف آن ها ارائه روش های به روزتر برای دندان پزشکان و بیماران در شاخه های مختلف ایمپلنت دندان و به طور کلی عرصه دندان پزشکی بوده است.

این برند که شامل طراحی ویژه محصولات است یکی از بهترین برندهای ایمپلنت دندان کره ای در سطح جهان است. که شامل مزیت های کاشت آسان برای دندان پزشک و زمان بهبودی کوتاه تر برای بیماران است.

همچنین ایمپلنت های AnyOne کاهش فشار بر روی استخوان تاج ، قدرت مقاومت بالا و هماهنگی خوب در برقراری ارتباط بافت ها آن را به یکی از برند های خوب در این زمینه تبدیل کرده است.

AnyRidge

برند ایمپلنت دندان AnyRidge

شرکت Megagen در سال 2002 توسط عده ای از جراحان خبره دندان که به دنبال دستیابی به بهترین نوع ایمپلنت بودند ، آغاز شد. زیرا هدف آن ها ارائه راه حل های بهتر برای بیماران و ادامه روند بهبود محصولات و معرفی روش ها و متد های جدید برای شرایط سخت جراحی بوده است.

بنابراین ارائه بهترین نوع ایمپلنت های کوتاه و پهن تغییر عظیمی در بازار جهانی ایجاد کردند. با تحقیقات فراوان در این زمینه ثابت کردند ایمپلنت های کوتاه مؤثر هستند. اکنون بیشتر کمپانی ها از ایمپلنت های کوتاه و پهن نیز در رزومه خود استفاده می کنند.

به عنوان اولین شرکتی که کیت و تکنیک پیوند سینوس داخلی را ارائه کردند ، شناخته می شوند. که در حال حاضر هزاران مدل از آن توسط سایر کمپانی ها نیز وجود دارد.

دو سال پیش اولین محصول که به نظر خودشان بهترین محصول آن ها نیز است به بازار جهانی عرضه شد : بهترین برند ایمپلنت دندان AnyRidge .

AnyRidge به عنوان یک ایمپلنت نمونه در موارد کارکرد ، مقاومت و زیبایی شناسی در  مقایسه با بازار جهانی است.شعار آن ها برگرداندن احساسات و هنر به شاخه دندان پزشکی است.

همواره در این فکر بوده اند که با ارائه بهترین برند ایمپلنت محصولات و تکنولوژی های جدید تر و به روز تر قسمت اعظمی از بازار جهانی را در اختیار داشته باشند.

NeoBiotech

برند ایمپلنت دندان neobiotech

یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید و ارائه بهترین نوع ایمپلنت در صنعت دندان پزشکی نوین است. از زمان تاسیس آن که به سال 2000 بر می گردد ، همواره به دنبال راه کار هایی جدید در تک تک مراحل کاشت ایمپلنت دندان است. حول و محور شعار همیشگیشان که بهترین برند ایمپلنت ساده ، امن و سریع هم برای دندان پزشک و هم برای بیمار است ، بوده اند. امروزه محصولات این شرکت در بیش از 60 کشور جهان مورد استفاده است.

SewonMedix

برند ایملپنت دندان SewonMedix

SewonMedix از بهترین برند های مطرح و شناخته شده کره می باشد که در کشور ما نیز محبوبیت دارد و استفاده می شود. این کمپانی از سال 2000 تأسیس و از سال 2006 فعالیت در زمینه ایمپلنت دندان را آغاز کرده است. همواره در حال پیشرفت در عرصه دندان پزشکی و بهترین برند ایمپلنت دندان بوده است. کیفیت ایمپلنت های برند نسبتاً خوب است. مخصوصاً اگر بودجه کافی برای ایمپلنت های بسیار گران قیمت سوییسی و مانند آن ها را ندارید.

ایمپلنت کره ای Dio

ایمپلنت dio

درسال 2000 شرکت دی او فعالیت خود را در کشور کره جنوبی آغاز کرده است. این برند در بازار جهانی جز پرفروش ترین و بهترین برندها می باشد. و محصولات خود را به 60 کشور که از لحاظ صنعتی درجه 2 هستند ارسال می کنند.

اما برای دندان پزشکان از نظر راحتی کار مشکلاتی داشته است که با تولید برند UF این ضعف ها حل شد.  ایمپلنت های کره ای هم کیفیت خوب دارند هم نامناسب. در واقع بهترین نوع ایمپلنت کره ای برندی است که از شرکت های معتبر کره ای تولید شده باشد و در ایران و سایر کشورها شناخته شده باشد.

باز هم برای اطلاعات بیشتر درباره انواع برند ایمپلنت و قیمت آن ها به خصوص قیمت ایمپلنت کره ای Dio می توانید با بهترین متخصص ایمپلنت، دکتر رضا شاکر مشورت کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید

ایمپلنت های  آلمانی

برند ایمپلنت دندان HumanTech

ریشه اش به سال 1948 باز می گردد. گوستاو هاتزل شرکتش را در اشتوتگارت آلمان در این سال تأسیس کرد. از همان سال های ابتدایی فعالیت خود را در زمینه های درمانی آغاز کردند.

در طول گذر زمان و بزرگ شدن کمپانی کم کم بخش های تخصصی آن از یکدیگر مجزا شدند. و هرکدام به صورت انحصاری بر روی موارد مربوط به خود فعالیت می کردند. در سال 2010 بود که قسمت منحصر به دندان و دندان پزشکی راه اندازی شد. که به صورت تخصصی بر روی بهترین برند ایمپلنت های دندان فعالیت می کردند.

تمامی محصولات هیومن تک در کشور آلمان تولید و عرضه می شود.هدف آن ها رضایت 100% بیماران از عمل و آسایش و راحتی آن ها می باشد.

پیشرفت روز افزون آن ها نوید دست آوری به تکنولوژی های جدید در زمینه بهترین برند ایمپلنت دندان را می دهد.

برند ایمپلنت دندان ICX

brand08

از معتبرترین و از بهترین برند های ایمپلنت دندان آلمانی در سطح جهان است. ICX در سال 1999 تاسیس و پس از یک مدت طولانی تحقیقات و انجام آزمایشات به منظور دستیابی به نتیجه دلخواه در سال 2004 به بازار عرضه شد. این تحقیقات طولانی باعث شد که ورودی جدید در عرصه دندان پزشکی توسط آن ها انجام شود. قیمت محصولات آن ها در طول 11 سال با پایداری ثابتی عرضه شده و ICX عنوان چهارمین برند پر فروش ایمپلنت در آلمان نیز شناخته می شود.

کلیت سیستم حول جدیدترین تکنولوژی ها و اصول طراحی شده است. به عنوان نمونه برخی از این تکنولوژی ها استفاده از نخ آپیکال ، میکرو سیم در گردنه محصولات ایمپلنت و بسیاری موارد ریز دیگر را می توان نام برد.
محصولات برند در آلمان و سوییس تولید می شوند.کپی از روی محصولات برند های دیگری نمی باشند و تحت مدیریت و نظارت خود شرکت ICX عرضه می شوند.

برند ایمپلنت دندان Ritter

فعالیت های این شرکت از سال 1887 در سطح جهانی آغاز شده است. در طول این سال ها با ارائه محصولات با کیفیت و ارائه بهترین برند ایمپلنت و تضمین تجربه ای ایمن و سرویس دهی خوب به بیماران را در اولویت خود قرار داده اند.

گارانتی مادام العمر دارد. بنابراین می توانید با اطمینان کامل آن را انتخاب کنید که در کنار آن به هدف اصلی که درمان است نیز برسید.و هدف اصلی این برند بهبود کیفیت زندگی بیماران و روند کاری کلینیک های درمانی است تا جزو بهترین برند ایمپلنت باشد.

ایمپلنت Bego

از شرکت های فعال و موفق آلمانی در زمینه دندانپزشکی می باشد که از سال ۱۸۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است. بنیانگذار و ایده پرداز شرکت بگو ،دکتر ویلهلم هربست می باشد.

در شرایط تمیز و مدرن ساخته شده و بلافاصله در محیطی عاری از آلودگی بسته بندی می شوند.
یکی از مراحل کلیدی در ساخت بهترین برند ایمپلنت ، ایجاد یک سطح زبر و دارای تخلخل به صورت یکنواخت و خالص به منظور دستیابی بهترین استئواینتگریشن است.

ایمپلنت سوییسی

(Straumann)

 

ایمپلنت سوئیسی اشترومن

Straumann در سال 1954 تاسیس شد. شاید بهترین برند ایمپلنت دندان در جهان باشد. و تنها شرکت در این حوزه است که برای محصولات ترمیمی ، جراحی، مانند ایمپلنت ، محصولات ترمیمی و موارد دیگر ، راه حل دارد.

این شرکت سوئیسی بالاترین کیفیت را تضمین می کند و از به روزترین فناوری ها در کار خود بهره میبرد. ایمپلنت های دندانی اشترومن ، هم قابلیت اطمینان محصولات و هم مدرن بودن فناوری را ارزیابی می کند. سالها تحقیق بهترین موقعیت را در  جهان برای اشترومن ایجاد کرده است.

ویژگی ها

  1. کیفیت بالا و محبوبیت ایمپلنت های Straumann به دلیل ویژگی های این محصول است:
  2. سطح ایمپلنت باعث بهبود استخوان سازی و کوتاه شدن مدت کاشت می شود.
  3. شکل محصولات تا حد امکان شبیه به ریشه دندان.
  4. مطابقت کامل با استانداردهای بین المللی کاشت دندان.
  5. سازگاری بالای محصولات با استفاده از تیتانیوم با کیفیت بالا برای تولید آنها.

برند ایمپلنت(BioHorizons)

در سال 1994 در ایالات متحده تاسیس شد و پس از سه سال تحقیقات بالینی ، اولین ایمپلنت را با نام بیوهوریزون راه اندازی کرد. امروزه یکی از بهترین برندهای ایمپلنت بسیار معتبر هستند.

مزایای ایمپلنت BioHorizons:

  1. کیفیت بالا – از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده اند و می توانند فشارهای سنگین را تحمل کنند ، بنابراین می توانند به راحتی دندان های جونده را جایگزین کنند.
  2. اتصال محکم – تکیه گاه BioHorizons به لطف پیچ ایجاد شده با استفاده از روش قفل مارپیچی – یک نخ ریز که حفره ها و ازدیاد باکتری ها را در آن از بین می برد ، محکم ثابت شده است.
  3. میزان بالای استخوان سازی – ایمپلنت ها  با کمترین احتمال ریشه را پس می زنند.
  4. نیازی به پودر استخوان نیست: Biohorizon را می توان به دلیل شکل خاص روی استخوان های ضعیف قرار داد.

برند ایمپلنت(Zimmer)

سالهاست درتولید بهترین برند ایمپلنت برای مفاصل تخصص دارد. برای اینکه ایمپلنت لگن حتی در سخت ترین موارد نیز قابل اعتماد باشد ، متخصصان این شرکت ایمپلنت های خاصی ایجاد کرده اند. پس از تعداد زیادی عمل جراحی موفق ، این فناوری در ایمپلنت های دندانی استفاده شد و به عنوان پیشرفتی در زمینه پروتزهای دندانی شناخته شد.

مزایای ایمپلنت های دندانی Zimmer:

  1. غیر حساسیت زا؛
  2. مقاوم در برابر خوردگی ؛
  3. بقا صد در صد ؛
  4. کاشت ایده آل در بافت استخوان “بدون عواقب” ؛
  5. ایمپلنت های زیمر ساختار اسفنجی دارند.به سرعت با استخوان ترکیب می شوند. بدن آنها را به عنوان یک عنصر بیگانه رد نمی کند.

قیمت ایمپلنت

نوع ایمپلنت شروع قیمت از
سوییسی 12,500,000 تومان
آمریکایی 10,500,000 تومان
کره ای 8,500,000 تومان

4 دیدگاه در “بهترین نوع ایمپلنت در ایران و دنیا ( + مارک )

  1. زهرا گفت:

    سلام روز خوش، ببخشید شما همه این ایمپلنتهارو موجود دارید؟؟؟ قیمت بهترین نوعش چند است ؟؟

    1. drshaker گفت:

      سلام.. روز شما هم بخیر
      بله هر برندی که داخل سایت هست در کلینیک موجوده.
      برای اطلاع از قیمتها میتونید به بقیه مطالب سایت مراجعه و یا با کلینیک تماس بگیرید.
      سپاس

  2. mat گفت:

    سلام خیلی ممنونم بابت توضیحات کاملتون درمورد ایمپلنت دندان با تشکر

    1. drshaker گفت:

      سلام
      خیلی ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *